Subject: RE: EKEI vastus FW: REGISTREERITUD ERAEKSPERTIDE NIMEKIRI seisuga kuni 19.12.2024, teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "EKEI Kohtuekspertiis" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 13:42:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teabenõue seisnes järgnevas:

Palun väljastage registreeritud eraekspertide nimekiri, mis kehtis kuni 
19.12.2024. a.

Palun väljastage õige dokument, kehtiva nimekirja saan ma teie kodulehelt 
kätte.

Lugupidamisega / Sincerely,

Kaili-Helena Bull

Master of Arts in Law

Jurist / Lawyer

Aachen Õigusabi OÜ

Juhatuse liige / Board member

Telefon / Phone: (+372) 527 5310

From: EKEI Kohtuekspertiis <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 13:39
To: [email-masked]
Cc: EKEI Kohtuekspertiis <[email-masked]>
Subject: EKEI vastus FW: REGISTREERITUD ERAEKSPERTIDE NIMEKIRI seisuga kuni 
19.12.2024, teabenõue

Teie 27.01.2025

Meie 29.01.2025 nr 8-5/98

Aachen Õigusabi OÜ -le

Vastus 27.01.2025 e-kirjale

Manusest leiate registreeritud eraekspertide nimekirja 15.12.2024 seisuga.

Lugupidamisega

Krista Reinek

personalijuht

personalitalitus

Eesti Kohtuekspertiisi Instituut

Tervise 20, 13419 Tallinn

Telefon+372l 663 6610

E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.ekei.ee/>

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sent: Monday, 27 January 2025 17:56:27 (UTC+02:00) Helsinki, Kyiv, Riga, 
Sofia, Tallinn, Vilnius
To: EKEI Info
Subject: REGISTREERITUD ERAEKSPERTIDE NIMEKIRI seisuga kuni 19.12.2024, 
teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun väljastage registreeritud eraekspertide nimekiri, mis kehtis kuni 
19.12.2024. a.

Lugupidamisega / Sincerely,

Kaili-Helena Bull

Master of Arts in Law

Jurist / Lawyer

Aachen Õigusabi OÜ

Juhatuse liige / Board member

Telefon / Phone: (+372) 527 5310